torsdag den 22. marts 2012

Tøsetur til Århus...

Moster/søs, Alba og jeg var i går på hyggetur til Århus, det var ikke meningen at vi skulle det hel store..
Men men her var hvad det blev til.. Ups...

Det blev til: Kjole til Alba 69 kr, Sommerdragt til Alba 69 kr, Sommerhat til Alba 29 kr, Sutter til Alba 39 kr, Savlesmæk til Alba 20 kr, 2 puslespild til Alba 20 kr, 6 stofflag til barnedåb 42 kr, Sjov stofpose 10 kr, Ramme til billed af Alba 10 kr (skal stå på Søren skrivebord på arbejde), 4 skåle med hjerter 40 kr, 3 kort 10 kr, materiale til barnevognskæde 50 kr(som jeg selv skal være så krea at lave), 6 kagegafler 50 kr, lille plast dåse 25 kr, m&m's 30 kr, 3 ruller tape med hjerter/blomster/regnbue 10 kr, Tørklæde til mig 100 kr, kortærmet skjorte til mig 150 kr, 2 skjorter uden ærmer til mig 400 kr og til sidst lidt plejeprodukter til Søren 100 kr..

Syntes selv at jeg fik meget for pengene, og nu sparrede vi jo også lige 1.500 kr. i bøde som vi skulle have haft...! Der er 5 zoner ind til Århus, og jeg kom til at klippe mit 2 zoner kort istedet, men en meget sød togmand sagde at det var ok, godt at han havde en god dag..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar