tirsdag den 17. januar 2012

Der sker stadig noget her i hjemmet...

Vi har endelig fået hængt Sørens julegave op, de fine nye natlamper som jeg har ønsket mig længe..;) Jeg glæder mig til at få købt et par rammer, så jeg kan få nogle billeder op og hænge, den hvide væg ser så kedelig ud..!!
Vi har også fået billeder op inde i stuen, og vi har endelig fået vores nye lampe som vi har ventet på i ca. 3 måneder, den gir et rigtig godt lys så det var godt at vi valgte at vente på den..:)
I køkkenet er der også sket lidt, der er kommet billeder op, og så har jeg været i stof og stil efter en dug til kun 39 kr. (røver køb:)... Vi har også fået samlet Albas højstol, som nu står klar til at hun engang kan være med ved bordet..
I stuen er der blevet plads til et lille legehjørne til Alba, hun har været så heldig at få nogle gode barselsgaver som kan står så fint der..:)
Inde på Albas værelse er der ved at være fyldt godt op, hun har jo både fået julegaver og barselsgaver, syntes bare at det har væltet ind med gaver...:) Syntes efterhånden at der er for mange hvide møbler inde på værelset, så overvejer at pynte evt. kommodeskufferne med noget fint tapet, og skifte græbene ud på puslekommoden med nogle farvede..:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar