torsdag den 3. november 2011

God dag i dag...

Startede dagen hos lægen hvor hun kunne mærke at Alba havde lagt sig fast, så nu er vi hel klar til hun kommer...:)
Derefter kørte jeg til Randers hvor jeg endelig kunne hente de sidste møbler til huset, 2 puder, 1 sofabord og 1 skænk, nu bliver det snart rigtig fint...:)
Dernæst gik turen til Randers storcenter, nu når jeg alligevel var så tæt på. Fik købt årets første julegave som jeg sparede hele 140 kr. på, og det blev da også til lidt til mig selv.
Her er mine køb, natbukser og varme sokker til den kolde tid, sorte strømper har man altid brug for, trøjen er til en barnedåb jeg skal til her i november og så har jeg længe ledt efter en nøglering hvor man ikke ødelægger sine negle, så i dag fandt jeg denne fine en fra Georg Jensen.
I går kom Søren hjem med disse søde kaniner med lys i fra Tiger til 10 kr. stykket, de skal stå og pynte i en af bogkasserne på Albas værelse.

Her er puderne som jeg har bestilt hjem fra ferm living, har kun ventet ca 5 uger på dem!! Og det er jo ingenting i forhold til den lampe vi har bestilt hjem for en måned siden og som først kommer i januar!!
Billeder af sofabord og skænk må I vente med at få til Søren har samlet dem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar